Ce se întâmplă dacă nu foloseşti cum trebuie promoted/suggested posts pe Facebook? Primeşti foarte mult feedback negativ, eşti catalogat ca spam şi pierzi fani. Un articol despre lucrurile pe care trebuie să le ai în vedere atunci când te decizi să foloseşti acest mod de promovare oferit de Facebook.

Suggested Posts pe Facebook

Trei strategii de Social Media Marketing pentru cresterea ROI-ului : apelează la “influencers”, dezvoltă latura umană a brandului şi redefineşte implicarea (engagement-ul).

Nu mai cheltui banii pe SEO! E adevărat că ai nevoie de un SEO de bază pentru orice website, dar dacă încă lucrezi cu o agenţie SEO, e posibil să faci rău brandului. Asta pentru că mulţi clienţi vor doar să apară primii în motoarele de căutare, fără să pună accent pe conţinut şi pe oameni.

25 de trenduri în Online marketing pentru anul 2013. Se pare că sintagma “content is king” va fi înlocuită de “context is king”. Din ce în ce mai multe site-uri vor folosi design-uri responsive, iar brandurile vor continua să dezvolte comunităţi în Social Media şi o să auzim astfel din ce în ce mai des termenul de “Community Manager”.

Facebook şi-a îndreptat atenţia către fotografiile de copertă. Săptămâna trecută, multor utilizatori şi pagini de branduri le-au fost şterse fotografiile de copertă, deoarece încălcau drepturile de autor. S-au raportat cazuri în care au fost şterse şi fotografii de copertă care proveneau din arhiva personală a utilizatorului.

România

Hoinaru a încercat “linkedIn ads” şi ne-a spus părerile lui. Au targetare bună, dar lipsesc anumite informaţii pentru un advertiser. Nu ştim, însa, cât timp petrece utilizatorul Român în această reţea socială şi dacă merită investiţia într-o astfel de campanie.