Audiențe “Look alike”. Facebook testează un nou tip de targetare al ad-urilor. Acesta se va realiza pe baza “audienței personalizate”, care se formeaza în urma unei baze de date (nume, email, telefon). Noutatea vine prin faptul că Facebook va realiza o audiență nouă, care să fie similara celei din baza de date. Așa că, dacă eu am 10 clienți în baza de date, Facebook va afișa ad-urile unor persoane similare celor 10 clienți.

Fansourcing pe twitter. Un exemplu drăguț, în care Jason Mraz a folosit twit-urile fanilor și le-a inclus în videoclipul său.

Jason-Mraz-Twitter-Video

Ad-uri targetate? Facebook te va lăsa să știi dacă ad-urile pe care le vezi sunt targetate pe bază de comportament (de exemplu, like-urile pe care le-ai dat).

Instagram introduce afișarea completă a feed-ului în varianta de desktop. În plus, poți face comentarii, poți urmări o persoană nouă, poți da “like” la fotografii, dar nu poți publica fotografii.

Facebook testează noi ad-uri în sidebar, cu fotografii orizontale afișate deasupra textului. Fotografiile sunt mai mari și oferă o vizibilitate mai bună.

facebookd ads orizontale

Tu cum monitorizezi reputația business-ului în Social Media? Un Infografic care îți explică ce și cum trebuie să urmărești.

8 sfaturi pentru a crește branding-ul pe YouTube. Un sfat important este acela de a deschide orice clip cu un mic segment destinat brandului, iar pe parcursul clipului, brandul să fie vizibil prin watermark.

România

O ipoteză subiectivă și negativă despre Author Rank, sau cum s-ar putea face SEO cheating în viitor.

Author Rank Robert Lazar

O propunere de model de plan editorial pentru Facebook. Acesta trebuie adaptat la obiectivele campaniei și trebuie să măsoare lucruri relevante.