LinkedIn anunță update-uri sponsorizate pentru companii. LinkedIn introduce această unitate de ad asemănătoare celei de la Facebook, pentru că în studiile făcute pe platformă s-a dovedit că acestea erau mai eficiente decât sistemul clasic de ad-uri din LinkedIn.

Twitter aduce modificări în aplicațiile mobile. Astfel, a fost adus contextul social în funcția de search. Atunci când cauți o anumită postare, în rezultate poți vedea modul în care ești conectat, dacă ești, cu persoana care a generat tweet-ul. O altă îmbunătățire o reprezintă galeriile din search. Astfel, atunci când faci un search pe fotografii, poți vedea fotografiile într-o galerie, făăa să fie necesar să derulezi prin fiecare fotografie în parte.

twitter

Facebook testează link preview în chat-ul de desktop. Acest preview ar funcționa la fel cu cel ce apare atunci când postezi un link pe timeline. Acest lucru ar ajuta conversațiile pentru că ar elimina link-urile lungi și inestetice.

chatlinkpreview

MixBit, concurentul pentru Vine și Instagram de la YouTube. Această nouă aplicație, disponibilă doar pentru iOS momentan vine cu următoarele caracteristici: se pot edita clipurile din app; se pot share-ui clipurile; se pot combina până la 256 de clipuri pentru a realiza un singur clip de o oră; se pot face remix-uri din clipurile tale sau ale altora.


3 unelte pentru a monitoriza și crește expunerea hashtag-urilor. Tagdef.com, hashtags.org, tagboard.com.

Instagram video a primit update. Acum te poți folosi de clipurile video din galeria personală pentru a le uploada pe Instagram. Aceasta este o funcție importantă prin care Instagram se diferențiază de concurentul său, Vine.

Screen-Shot-2013-08-07-at-3.17.21-PM-730x429